Vi vil gerne sige en stor tak til alle, der har bidraget til Roskilde Golf Klubs indsamling til Kræftens Bekæmpelse. Med jeres donationer kunne vi i lørdags sende 25.000 kr. fra medlemerne af Roskilde Golf Klub afsted til Knæk Cancer-showet, som blev afholdt i Hillerød og vist på TV 2.
Selvom TV-showet er overstået, fortsætter vores indsamling, og de donationer, vi modtager fra nu af, vil gå direkte til Kræftens Bekæmpelses lokalafdeling i Roskilde. På den måde kan vi også være med til at styrke det lokale arbejde og støtte mennesker ramt af kræft her i området.
Læs mere om, hvilke projekter Kræftens Bekæmpelse støtter, her:
https://www.cancer.dk/detgaarpengenetil/
Tak for jeres store støtte og engagement.

