Fantastisk weekend for Roskilde Golf Klub

Roskilde Golf Klub kunne i weekenden fejre to imponerende resultater i kvalifikationsspillet til Danmarksturneringen. Både U-25-holdet og dameholdet sikrede sig oprykning til 2. division.

U-25 sikrede oprykningen på hjemmebane
På hjemmebane gik U-25-holdet efter en plads i 2. division, og spillerne viste fra første slag, at de var klar til opgaven. Med flot og stabilt spil lagde de sig hurtigt i front, og med en sikker førsteplads i puljen kom oprykningen i hus.

Damerne spillede sig videre i Hillerød
Dameholdet skulle finde deres afgørelse i Hillerød Golf Klub, hvor slagspil var formatet. Her leverede holdet en stærk indsats hele vejen igennem, og viste flot spil. Med en sejr i overbevisende stil blev oprykningen en realitet, og holdet kan nu se frem til en spændende sæson på højere niveau.

Et stort tillykke til både U-25 og dameholdet med oprykningen.

Hele klubben glæder sig til at følge jer i 2. division i den kommende sæson.