Den 7. september afviklede vi finalerne i årets hulspilsturnering, og dagen bød på fantastisk spændende matcher samt perfekt golfvejr med sol, svag vind og lune temperaturer.
Kim Sonne og Henrik Klausen spillede om tredjepladsen, og de skiftedes til at være lige, foran og bagud. Matchen var så tæt, at de måtte ud på hul 19 for at få en afgørelse. Her vandt Henrik og sikrede sig dermed tredjepladsen.
Matchen mellem Henrik Lyngkjær og Kuno Kragh var mindst lige så spændende og blev afgjort på 16. hul til Henriks fordel.
Tillykke til vinderne og tak til jer alle for en hyggelig sæson og for jeres opbakning.
Vi håber at kunne gennemføre turneringen igen næste år og ser frem til, at I har lyst til at deltage. I må også meget gerne hjælpe med at gøre lidt reklame for den i jeres netværk.

