Fredag den 29. august blev Rehab Open 2025 afholdt på Herning Golfklubs kortbane.
Til turneringen var der tilmeldt 28 spillere fra flere forskellige klubber: Breinholtgård, Aarhus Ådal, Odense, Dragør, Herning, Midtsjælland, Holstebro og Roskilde.
Inden gunstart kl. 10 blev spillerne og de 10 hjælpere fra Herning Golfklub informeret om dagens spil, som blev afviklet i to rækker: Stableford og Svensk slagspil.
Efter spillet samledes alle i klubbens restaurant, hvor der blev serveret smørrebrød.
Vindere af Stableford-rækken (23 deltagere):
- Mette Rindom Pedersen, Breinholtgård – 23 point
- Jens Andersen, Holstebro – 21 point
- Jens Terp, Roskilde – 20 point
- Søren Hyllen Nielsen, Holstebro – 20 point
Vindere af Svensk slagspil-rækken (5 deltagere):
- Peder Tang, Roskilde – 26 slag
- Inger Marie Martensen, Herning – 28 slag
Under spisningen blev der fra både spillere og hjælpere udtrykt stor tilfredshed med turneringen og et stort ønske om, at den kan blive en årligt tilbagevendende begivenhed. Dette vil blive undersøgt af Rehab-golf Roskildes styregruppe.
Turneringen var planlagt og gennemført i et rigtig fint samarbejde mellem Herning og Roskilde Rehab-golf.





