Ulrik Wesselhoff lavede onsdag den 20. august en flot hole in one på Store Skjold, hul 5.
Det var Ulriks første hole in one. Han har været medlem af Roskilde Golf Klub siden 1993 og kan nu også prale af det perfekte slag.
Ulrik er klubbens altmuligmand og hjælper til med mange forskellige ting i klubben. På herredagen blev præstationen fejret, og flere medlemmer fik en lille smagsprøve af cognacen som er sponsoreret af Otto Suenson.
Et stort tillykke til Ulrik med det fantastiske slag. Måske du møder ham i klubben og kan ønske ham tillykke.

