Den 12. maj igangsatte vi en forsøgsordning, hvor spillerne i lige uger starter runden på hul 10 og slutter på hul 9. Formålet har været at give flere mulighed for at spille bag-ni, selvom man kun spiller 9 huller.
Vi oplever, at ordningen fungerer rigtig godt, men vi vil gerne høre din mening, inden vi beslutter, hvordan vi skal gøre fremover.
Link til spørgeskema: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdbybpUE2sQrNC8ObMgenaYi-feqzy9I9Pe-gH82pIUkOHyiw/viewform?usp=sharing&ouid=111324295375912402334
OBS: Det er ikke nødvendigt med en Google konto, for at svare på spørgeskemaet.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatet.

