Damedag med både regn og indendørs golf

Det dårlige vejr satte en stopper for nogle af damerne til damedagen, men nogle valgte i stedet at tage en tur til Sim Golf i Roskilde.

Jacob fra centret stod klar med hjælp, og turen gik til Barsebäck – indendørs.

En hyggelig og alternativ golfoplevelse, nu hvor vejret ikke viste sig fra den bedste side.

Der var dog nogle få damer der trodsede vejret og begav sig ud med paraplyer og godt humør!

Da de tre 9-hullers piger skulle slå ud var tordenen overstået og det var ‘kun’ regnvejr!

Sejt gået af Anne, Charlotte og Lene!

Dejligt at se at medlemmerne kommer ud på trods af skiftende vejr