Med 1600 medlemmer, der betaler kontingent, greenfeegæster, udlejning af buggier og skabe og mange andre transaktioner, der går ind og ud af klubben, så er der mange regninger at holde styr på i sekretariatet.
Det går normalt glat, men der er alligevel altid nogen, der glemmer at betale – og disse meget få procent koster desværre en del energi at håndtere.
Derfor har klubbens kasserer, Kenneth Daugaard, sammen med Tina og Jesper i sekretariatet nu vedtaget en fast procedure ved manglende betalinger, så det fremover bliver nemmere at håndtere.
Hvis kontingentet eller anden regning til klubben ikke bliver betalt til tiden, er proceduren fremover:
- Reminder om manglende betaling: Sendes 10 dage efter forfald. Ingen gebyr
- Rykker 2: Sendes 10 dage efter forfald af rykker 1. Rykkergebyr 250 kr.
- Rykker 3: Sendes 10 dage efter forfald af rykker 2. Rykkergebyr 250 kr. Inddragelse af spilleret
- Efter forfald af rykker 3 videresendes opkrævning til advokat for retslig inkasso
Den nye procedure betyder altså, at spilleren ved manglende betaling får frataget muligheden for at booke og spille golf – både på vores egen bane og på andre baner. Det sker ca. en måned efter betalingsfristen.
Læs mere: