Gode gættere og også vindere på dårligt boldøje

I april har vi haft en boldgættekonkurrence i klubhuset, hvor medlemmerne kunne gætte på, hvor mange jubilæumsbolde, der var placeret i en glascylinder.

Vinderne blev præsenteret ved den store jubilæumsfest i Roskilde Kongrescenter lørdag den 15. april. Det vil dog sige – de fleste af vinderne. Det var nemlig ikke alle, der var til stede – og dem, der ikke var der, kan nu hente deres gevinst i sekretariatet.

Det rigtige antal var 131, optalt af bl.a. Claus Andersson, der som frivillig – og ikke deltager i konkurrencen – meldte sig som ”notarius publicus”.

Her er resultaterne:

1. Ole Bjørn Jørgensen (med et gæt på 130). Ole kan hente to greenfeebilletter og 12 bolde i sekretariatet
  2. Anne Grethe Clausen (133). Hun fik udleveret 12 jubilæumsbolde og en to jubilæumsvin til golffesten
  3. Anders Teilgaard (135). Anders kan hente 12 jubilæumsbolde i sekretariatet
  4. Charlotte Vincents (136) og Søren Klok (126). De fik hver 3 bolde med jubilæumslogo udleveret til festen

Desuden var der en trøstepræmie til dem, der var længst fra. De blev til – heldigvis også til stor moro for dem selv – udleveret til festen. Britta Andersen, Lene Luplau og Lise Retbøll Rosted fik alle tre bolde for deres vilde gæt (over 400).

På billedet er det Claus Andersson, der står med kassen af bolde, efter de er blevet tømt fra cylinderen og talt.