Irsk jubilæumsmatch med 76 seniorer og masser af præmier

76 var tilmeldt seniorklubbens åbningsmatch 2023, der blev afviklet som jubilæumsmatch, hvor matchleder Arne Beyer havde arrangeret en “Irish rumble”-match, der både var en holdmatch og en individuel match.

Matchen blev afsluttet med en sammenkomst i klubhuset, hvor Restaurant Birdie serverede kartoffelsalat med frikadeller, og Poul-Erik Edsen-Johansen havde skrevet både en morgensang og seniorklubbens slagsang (melodi: “My Bonnie is over The Ocean”).

Matchen blev afviklet i det flotteste solskinsvejr, og hele banen var nyvandet fra oven i løbet af det seneste døgn :-).

Holdvinderne blev:

• Else Dejbjerg, Jette Nørlund Jensen, Tove Duus, Leif Petersen (3)
  • Tove Schneider, Per Ougaard, Henning Staffeldt, PEDRO (2)
  • Alice Tarnø, Dorte Jepsen, Kåre Ulrich Madsen, Ejvind N. Jensen (1)

Individuelle vindere blev:

• Jette Nørlund Jensen, Alice Tarnø, Ellen Skarsholm
  • Jens Zobbe Mortensen, Hans Kristian Olesen, Peter Frimann

Ved lodtrækning var der uddeling af mange præmier, herunder fra sponsorer, hvor Seniorklubben takker Otto Suenson Vine, Restaurant Birdie, Roskilde Golf Klub og Frølich Golf og Proshop.

Herunder er der billeder af alle vinderne + nogle af modtagerne af lodtrækningsgaver (Lis Reisby, Eva Iversen, Dorte Jepsen).

Stor tak til matchleder Arne Beyer.

Ejvind N. Jensen

• Seniorgolfens side – hvor du kan læse mere om matcherne hver torsdag, hvor nye seniorgolfere stadig kan nå at være med