Søger hjælpere til Golfens Dag og til prøvemedlemmer

Vil du hjælpe potentielt nye golfspillere med at komme godt i gang i klubben og med spillet, så vil din hjælp blive modtaget med kyshånd. Udvalg for prøvemedlemmer er nemlig i fuld gang med at planlægge sæsonen, og da et af tilbuddene er ekstra hjælp i form af en mentorordning, kræver det selvsagt nogle til at stå for dette.

”Vi kan både se og høre, at vores mentorordning er utrolig populær blandt prøvemedlemmer. Hver mentor tager sig af 2-3 spillere, som på den måde får en meget nærværende person, som er til rådighed for hjælp og spørgsmål i løbet af de otte uger og som også inviterer med til spil på banen nogle gange. Det er en mentorordning, som vi er meget stolte af, og som vi meget gerne vil fortsætte,” fortæller Merete Koefoed og Per Markussen fra udvalg for prøvemedlemmer.

Efterlyser også hjælpere til 23. april kl. 9-14

Udover mentorordningen efterlyser de også hjælpere, der vil tage imod gæster ved Golfens Dag søndag den 23. april – et åbent hus-arrangement, der finder sted kl. 10-14. Her mødes hjælperne kl. 9 til et fælles kaffemøde, inden der forhåbentlig kommer et rykind af mulige prøvemedlemmer, der skal have en rundvisning rundt omkring klubhuset, indspilsområde og drivingrange.

Vil du gerne hjælpe, så kontakt gerne en fra udvalg for prøvemedlemmer.

Her finder du kontaktoplysningerne på udvalget.

På billedet