Seniorer holdt vinterafslutning – starter sommergolf 13. april 2023

Seniorklubben holdt vinterafslutning 31. marts 2023 med 58 deltagere.

Der blev sunget morgensang og skålet for en god dag, hvorefter der blev spillet Mexican scramble på vinterbanen.

Matchen blev vundet af Henning Jensen, Thorkil Jessen, Kirsten Ege og Finn Tvede. Der var præmier til tre hold. Nederst er der billeder af alle tre hold + øvrige vindere, som kommer her.

Vinderne af den gennemgående turnering i 3. kvartal, der desværre var præget af et utal af aflysninger pga regn og sne, blev fejret.

• Damer: 1) Eva Iversen 2) Birthe Mortensen 3) Jette Nørlund Jensen (billede)
  • Herrer: 1) Poul Sarfelt 2) Bjarne Dalgaard 3) Jens Zobbe Mortensen (billede)

Seniorklubbens vandrende figur PEDRO overrakte seneste kvartals modtager Finn Ruben Dam til Eva Iversen.

Kvartalets fødselarer blev fejret med vingaver – Mogens Braagaard, Ole Bæk Rasmussen, Ellen Skarsholm og Arne Beyer.

Seniorklubben starter sommergolfen torsdag 13. april med jubilæumsmatch for seniorklubbens medlemmer, hvor 79 p.t. har tilmeldt sig. Matchen afvikles med Irish Rhumble med Arne Beyer som matchleder.

Seniorklubbens styregruppe, Susanne, Jan, Ole og Ejvind, takker for vinterturneringen og byder velkommen til sommergolfen, hvor p.t.101 er tilmeldt, heraf 11 nye seniorgolfere.