Alle er velkomne til 50-års reception mandag 3/4 kl. 13-17

Mandag den 3. april 2023 bliver en festdag i Roskilde Golf Klub.

Vi fejrer 50 års fødselsdag – præcis på dagen for stiftelsen i 1973 – med en stor reception. Det er uden tilmelding, så vi ved ikke præcist, hvor mange der kommer, men vi forbereder os på ca. 250. Alle medlemmer er velkomne – desuden har vi inviteret mange af klubbens samarbejdspartnere, ikke mindst kommunen og Dansk Golf Union.

Der er ingen fast mødetid. Man kan komme, når det passer inden for tidsrummet kl. 13-17. Der er dog nogle faste holdepunkter:

• Kl. 13: Receptionen åbner – og klubbens nuværende formand + tidligere formænd tager imod. Flemming B. Nielsen, Kim Møller Behrend, Jan Eriksen, Aksel Nissen, Lis Reisby og Verner Pedersen er dagens værter
  • Kl. 13.15: Dagens toastmaster, Jan Eriksen, byder velkommen
  • Kl. 14: De officielle taler: Kim Møller Behrend (formand 2015-2023), Mogens Hallager (formand for Roskilde Kommunes fritids- og kulturudvalg), Hans-Christian Eisen (en af klubbens stiftere i 1973) og Lars Broch Christensen (formand for Dansk Golf Union)
  • Kl. 14.45: Afsløring af klubbens 50-års jubilæumsbog – der herefter er til salg i sekretariatet (og til udlevering til dem, der har forudbestilt)
  • Kl. 15: Royal Jazzband spiller hyggemusik
  • Kl. 17: Tak for i dag

I sekretariatet bliver der mulighed for at prøve – og evt. bestille – nogle af de jubilæumstrøjer, som formændene har på denne eftermiddag. De er specialfremstillede – med jubilæumslogo – til lejligheden.

Under hele receptionen bliver der serveret lidt småt at spise fra Restaurant Birdie + drikkelse i form af vin, øl og vand fra henholdsvis Otto Suenson Vine og Carlsberg.

Der bliver sat et telt op på den ene terrasse – og i teltet er den ene halvdel af buffeten + et bord, hvor kan kan kigge i gamle klubblade, men i klubhuset er der også ekstra plads, da ombygningen, der er blevet foretaget i løbet af vinteren, nu er færdig. Bemærk, at vi har fået en helt ny indgang i forlængelse af stien fra parkeringspladsen. Ved indgangen er der samtidig adgang til både proshop, sekretariat og vores golf-indtjekningsskærme.

Der kan komme trængsel på parkeringspladserne, så greenkeeperne er dagens parkeringsvagter og vil guide bilisterne på plads. Det kan blive nødvendigt at bruge asfaltvejen langs drivingrange + en del af selve drivingrangen. Derfor er den lukket for spil hele dagen. Følg anvisningerne fra parkeringsvagterne.

Vel mødt – vi glæder os til at se rigtig mange på mandag.

Henrik Overgaard Pedersen (jubilæumskoordinator) og

Christian Buch-Hansen (receptionskoordinator)