408 tilmeldt jubilæumsfest – få pladser tilbage til de hurtige

Har du fortrudt, at du ikke fik dig tilmeldt til jubilæumsfesten inden fristen 15. marts kl. 12?

Så er det nu, der er allersidste chance for eftertilmelding.

“Vi har endnu en uges tid, inden vi endeligt fastlåser tilmeldingsantallet over for Roskilde Kongrescenter, så det er stadig muligt at komme med. Vi er pr. 16. marts oppe på 408 tilmeldinger – heraf 10 på et ungseniorbord, så der er virkelig stor opbakning. Der er rigtig mange, der har lavet aftaler om at sidde sammen i faste grupper, men der er også enkelttilmeldinger, også fra nogle af vores nyere medlemmer og vi skal nok sørge for, at alle kommer til at sidde godt, så er der stadig nogen, der har lyst til at tage med og få en festlig aften, så hold jer ikke tilbage,” fortæller webmaster og jubilæumskoordinator Henrik Overgaard Pedersen.

Tilmeldingslinket er ikke længere aktivt, så skal du med her i sidste øjeblik, så skriv til Henrik på .

Festudvalget er meget glade for den store opbakning og de glæder sig til, vi dukker op lørdag den 15. april kl. 17 i Roskilde Kongrescenter på Møllehusvej.

“Festudvalget har med vilje været nærige med oplysninger om aftenens indhold – bortset fra menuen – og sådan kommer det fortsat til at være. Vi skal komme med åbent sind og lade os overraske, men jeg kan da sige, at der både bliver god tid til at hygge og snakke ved bordene, ligesom der bliver forskellige former for aktivitet på scenen, der forhåbentlig får smilet frem. Der bliver også mulighed for at træne boldøjet. Til sidst kommer bandet 5aLive og spiller op til dans,” fortæller Henrik.

Læs mere om fest og øvrige jubilæumsaktiviteter på 50-års jubilæumssiden.