Over 240 tilmeldt fest – tallet stiger – også plads uden grupper

Hver uge kommer der flere og flere til – og lige nu er antallet af tilmeldte til Roskilde Golf Klubs 50-års jubilæumsfest ca. 240 – opgjort i starten af januar.

Ca. hver torsdag bliver tilmeldingslisten opdateret på jubilæumssiden.

“Bemærk, at det er muligt både at melde sig som tilhørende en gruppe, der på forhånd har aftalt at sidde sammen, og som enkeltpersoner og par. der ikke tilhører en på forhånd defineret gruppe. Når bordplanen bliver lavet, bliver der kigget på enkelttilmeldinger og sørget for, at de kommer til at sidde godt, meget gerne sammen med andre i samme aldersgruppe. Det er der heldigvis nogen, der har bemærket og som nu glæder sig til, at der er andre uden på forhånd fastsatte grupper, der melder sig til,” fortæller jubilæumskoordinator Henrik Overgaard Pedersen.

Det er en gruppe frivillige i sekretariatet, der har lovet at hjælpe festudvalget med bordplanen.

Husk også, at der udover festen lørdag den 15. april 2023 i Roskilde Kongrescenter også kommer en stor reception i det nye klubhus på selve jubilæumsdagen, nemlig mandag den 3. april 2023 kl. 13-17. Her er nuværende medlemmer, ansatte og samarbejdspartnere velkomne – ligesom vi også meget gerne vil se tidligere aktive medlemmer fra bestyrelser, udvalg og lignende – og også meget gerne tidligere ansatte.

“I forbindelse med jubilæet bliver der udgivet en stor jubilæumsbog med historier, klubfakta og masser af billeder fra Roskilde Golf Klub gennem 50 år. Det er muligt at bestille denne bog på forhånd, så vi til februar ved ca. hvor mange der skal trykkes. Lige nu er der ca. 40, der har forudbestilt bogen,” siger Henrik, der også er redaktør på bogen.

Der kommer flere forskellige andre jubilæumsaktiviteter i 2023 – disse er dog ikke færdigplanlagt endnu, så mere om det senere.

Sidste melding handler om udlandsturen i november 2023. Turen er nu udsolgt med 100 deltagere – men det er muligt at tilmelde sig til en venteliste – både så man kan komme i betragtning ved afbud og for at vise, hvor mange der evt. kunne være interesserede ved en tur en anden gang.