Hjælp med navne til fotos i jubilæumsbog

Den store jubilæumsbog, der skal være klar til Roskilde Golf Klubs 50-års fødselsdag, er ved at være klar til at sende til tryk. Der mangler nogle enkelte detaljer, ikke mindst navne på enkelte medlemmer på i alt 25 billeder ud af de i alt ca. 400, der er med i bogen.

“Jeg har prioriteret højt at få navne på så vidt muligt alle fotos i bogen. Det er billeder helt tilbage fra klubbens start men også her fra nyere tid og det er fotos af både børn og voksne. Jeg har lavet et dokument, hvor billederne med de manglende navne er samlet – det er der link til herunder. For de flestes billeders vedkommende mangler der navn på 1-2 personer, så jeg vil være glad for, at så mange som muligt åbner dokumentet og kigger billederne igennem for at se, om de ukendte på billederne er nogen, de kender,” fortæller webmaster og redaktør på jubilæumsbogen, Henrik Overgaard Pedersen.

Der er en række juniorgruppefotos, hvor der mangler navne, men også klubhusfotos både fra det nye og gamle klubhus.

Her finder du dokumentet med billederne – opdateret 13. januar efter de første input fra medlemmerne.

Kan du hjælpe med oplysninger, så kontakt Henrik på tlf. 91547776 eller mail: .

Bogen bliver på mere end 150 sider og det er muligt at forudbestille den til en pris på 150 kr. Ca. 1. februar bliver det – ud fra forudbestillingerne – besluttet, hvor mange eksemplarer, der skal trykkes.