Mindre plads i klubhuset 17.-23. januar 2023

Der er rod og mindre plads i klubhuset på grund af ombygning og nu bliver det endnu værre. Fra tirsdag den 17. januar 2023 bliver området med trægulv restaurant/klublokalet spærret af – og en uge frem er der kun arealet med fliser op mod bardisken til rådighed.

Der er imidlertid mening med afspærringen. Den grimme ælling ender som en flot svane.

”Vi benytter lejligheden med klubhusombygningen til også at gøre noget i ”den gamle” del af klubhuset. Vi vil gerne have, at hele klubhuset kommer til at hænge sammen uden at der pludselig er noget, der er helt nyt og andet, der er slidt. Derfor bliver gulvet i det store lokale nu slebet og lakeret og for at lakken kan tørre ordentligt, bliver vi nødt til at lukke adgangen til området i ca. en uge,” fortæller daglig leder, Jesper Wedersøe.

I ugen fra mandag den 17. januar til i løbet af dagen mandag den 23. januar er der derfor ikke adgang til klubhuset via terrassedørene som normalt her i ombygningsperioden, men derimod via dørene til omklædningsrummene i gavlen på klubhuset hen mod de to opstillede skurvogne.

”Der bliver sat en støvvæg op, så det er muligt at opholde sig foran baren uden at blive generet af slibestøv. Senere bliver væggene i den gamle del af klubhuset også malet, ligesom vi sætter akustikplader op og bestiller nye borde. Samtidig er toiletterne også ved at blive gjort i stand, så vi glæder os til at vise alle et gennemrenoveret og flot klubhus i starten af marts,” fortæller Jesper.

Med denne tidsplan kan bridgespillerne være som normalt i klubhuset både mandag den 16. og mandag den 23. januar 2023.