Gå i omklædningsrummet, hvis du skal tisse i januar

Det er slut med at lave stort og småt på herre-, dame- og handicaptoiletterne i klubhuset – i hvert fald for et stykke tid.

Toiletterne er afmonteret – og nu går der et arbejde i gang med at sætte nye fliser op og i det hele taget gøre toiletterne mere lækre igen. På handicaptoilettet bliver der sat en ekstra væg op og bag dem bliver der i fremtiden opbevaring af rengøringsmidler – de ting har tidligere stået i et rum i den fordelingsgang, der er blevet sløjfet i forbindelse med klubhusombygningen.

Denne ombygning går stadig efter planen. I øjeblikket er der ved at blive lagt gulv i det nye store fælleslokale, der bliver til rådighed som ekstra klublokale og/eller festlokale til restauranten. Planen er, at håndværkerne er færdige midt i februar, hvorefter der kommer nogle uger med indretning, inden klubhuset åbner igen med et helt nyt indgangsparti, nyt sekretariat og ny proshop.

Inden klubhuset åbner helt, skal trægulvet inde i det store lokale afslibes og olieres. Den proces kommer til at tage næsten en uge – så derfor er planen lige nu, at det først kommer til at ske, når det nye klublokale er klar til brug. De præcise datoer kommer senere.

PS: Selv om toiletterne er under ombygning, så er det stadig muligt at trække og skylle – nemlig i de to toiletter, der er i henholdsvis damernes og herrernes omklædningsrum.