Ombygning af klubhus går efter planen

Med kranse og flag i en mast og med mad og drikke til håndværkere og samarbejdspartnere blev traditionerne omkring et rejsegilde holdt torsdag den 3. november 2022, da det blev fejret, at klubhusombygningen er kommet så langt, at der er kommet spær op til tilbygningen.

Inde i huset er der i dag svært at forestille sig, at her har der været en lang gang, et sekretariat, et teknikrum og et mødelokale. Nu er alt åbnet op og ved at blive gjort klar til et ekstra selskabslokale samtidig med, at tilbygningen både kommer til at huse et matchrum- og mødelokale + ekstra plads den nye proshop.

“De kommende 14 dage kommer til at gå med at få gjort taget færdigt og sat vinduer og døre i. Samtidig går mureren i gang med de udvendige sten. Her er det lykkedes at få samme slags sten som på den øvrige del af klubhuset, så det oprindelig og det nye kommer til at ligne hinanden,” fortæller Martin Skovgaard Hansen fra EH & Søn, der er totalentreprenør på ombygningen.

Herunder kan du se en række fotos både fra rejsegildet men også fra ugerne forinden, så man får en fornemmelse af, hvor meget der allerede er sket.