Ænderne skiftede hænder på flot efterårsdag

Nogen kom ind med gode resultater – andre med lidt blandede, men ingen kunne klage over vejret til årets sidste match, Restaurant Birdies andematch, der blev afviklet i superflot efterårsvejr med gyldenbrune farver på træerne, vindstille og godt humør blandt de godt 120 deltagere.

Deltagerne spillede i par. Begge slog ud fra teestedet og herfra skulle de så vælge den bold, de ville spille videre med – og så skulle de skiftes til at slå, indtil bolden var i hul. Det betød, at gode, lige slag kunne gavne for makkerens næste slag.

Nederst på siden er der billeder fra dagen – både ude fra banen og fra præmieoverrækkelsen i klubhuset, hvor forpagter Peter Lassen stillede op med frosne ænder til de fem bedste par i de to rækker. Desuden var der vin som ekstra præmie til de allerbedste.

Alle blev hyldet – dog undtagen en helt særlig præmie uden for nummer, nemlig Philip Hansen, der spillede med faderen Johnny Engelbrecht-Hansen – oven i købet i bold med sine to brødre, Oliver og Jonathan. De oplevede Philip slå det helt perfekte slag på hul 5 – i hul på første slag. Desværre var familien gået, da præmieoverrækkelsen fandt sted, så Philip nåede ikke at få sin hyldest. (Opdateret, da det tidligere fremgik, at det var Johnny, der slog det perfekte slag).

Her kommer en oversigt over dagens vindere fra søndag den 30. oktober 2002:

A-rækken:

1. Carsten “Multi” Pedersen og Nicolai Elkjær Karhof (40)
  2. Søren Dongsgaard og Stephen Patrick Mullins (38)
  3. Lene og Erik Vindeløv (39)
  4. Ole Haslund og Jan Birger Nielsen (37)
  5. Bjarke Reggelsen og Anders Frandsen (36)

B-rækken:

1. Palle Christoffersen og Morten Frederiksen (38)
  2. Jan Eriksen og Annette Carlsson
  3. Tina Donstrup og Irene Jensen