Så er vi klar til jubifest for alle medlemmer 15. april 2023

Roskilde Golf Klub fejrer 50 år i 2023 – og det skal fejres ved en kæmpe fest + flere andre arrangementer.

Festen holdes i Roskilde Kongrescenter lørdag den 15. april 2023 kl. 17-01. Der kommer et liveband og spiller op til dans, der bliver serveret god mad og underholdning – og der bliver mulighed for at hygge med massevis af golfvenner.

Alle medlemmer er velkomne til at deltage – og har du en partner, der ikke spiller golf, så tag meget gerne ham eller hende med.

Klubben har sparet op og giver et pænt tilskud, så prisen pr. person kan holdes på 475 kr. – inklusive en velkomstdrink. Øvrige drikkevarer kan købes på stedet.

“I foråret lavede vi en forhåndstilmelding for at vejre interessen og her meldte der sig ca. 250. Det var inden, der var truffet beslutning, om ikke-golfspillende partnere kan være med. Det er der nu – ikke-spillende partnere er meget velkomne, og det samme er tidligere aktive medlemmer, så festudvalget håber naturligvis at komme op i nærheden af 300 tilmeldte, gerne flere. Der er plads til i alt 500,” fortæller sekretariatets jubilæumskoordinator Henrik Overgaard Pedersen og tilføjer:

“Der er godt nok et halvt år til festen, men vi er samtidig uden for højsæsonen, så der kan være medlemmer, der allerede nu er gået lidt i hi og derfor ikke kommer så ofte i klubben. Vi har derfor alle en opgave i at sprede budskabet og tage fat i vores venner for at høre, om de vil med. Specielt vil jeg gerne opfordre de yngre og nyere medlemmer om at deltage. Der er rigtig mange medlemmer, som har været med i en lang årrække, men festen er også for jer nye, som måske i mange år skal være en del af jeres eget Roskilde Golf Klub fællesskab. Det gælder også vores store skare af fleksmedlemmer.”

Ved tilmelding er det muligt at notere, hvem man gerne vil sidde sammen med – så aftal gerne med golfvennerne inden tilmelding, så I får skrevet jeres gruppenavn, når I tilmelder jer og betaler.

Det er muligt at ændre tilmelding – og evt. melde afbud – frem til 31. januar 2023 – herefter er tilmeldingen bindende.

Der er lavet en speciel 50-års jubilæumsside med al information om fest, reception, bogudgivelse, udlandstur og andre aktiviteter. Her finder du også link til tilmelding til festen. På siden finder du også information om klubbens jubilæumslogo og du kan se, hvem der sidder i festudvalget og i øvrigt er med til at koordinere de øvrige jubilæumsaktiviteter.