Læs alt om 50-års fødselsdag på speciel jubilæumsside

Roskilde Golf Klub fylder 50 år i 2023.

Det skal fejres på forskellige måder – ikke mindst skal vi hylde de mange frivillige igennem årene, der ikke alene fik klubben op at stå (det var en bedrift i sig selv), men som i de efterfølgende mange år har udviklet klubben til det, den er i dag.

Det har været år med massevis af aktiviteter for medlemmerne, men det har også været år med et utroligt sammenhold og med kæmpemæssige udviklingsprojekter af banen, bygning af klubhus, udvidelser og forbedringer.

Det skal naturligvis fejres – og med et særligt jubilæumslogo sætter vi fokus på alle årets aktiviteter.

Det er stadig muligt at blive arrangør af et jubilæumsevent – og forhåbentlig har klubberne i klubben også noget særligt i ærmerne til deres mange medlemmer.

Her kommer et lille overblik på, hvor langt vi er lige nu:

• Der er udarbejdet et logo, som alle kan bruge i forbindelse med jubilæumsaktiviteter (invitationer, tryk på præmier, information og meget mere)
  • Der bliver holdt en stor reception i klubhuset mandag den 3. april 2023
  • Jubilæumsfesten får plads til 3-500 medlemmer og partnere i Roskilde Kongrescenter lørdag den 15. april 2023
  • Der bliver udgivet en stor jubilæumsbog med beretninger helt fra starten til nu – inklusive masser af historiske facts og fotos
  • I november er der arrangeret en fælles udlandstur med plads til 100 RGK-medlemmer

Flere aktiviteter kan som nævnt komme til. Jubilæumssiden vil altid være opdateret.