Sæt ord på – hvad tænker du om Roskilde Golf Klub?

Kom med et kort og markant statement: Hvad tænker du, når du hører ordet Roskilde Golf Klub?

Se formularen længere nede, hvor du kan sende dit input.

Nuværende og tidligere medlemmer inviteres til at ”lege med”. Tanken er, at et udpluk af de indsamlede statements skal bruges i den store jubilæumsbog, der bliver udgivet næste år i anledning af klubbens 50-års jubilæum.

Bogen kommer til at indeholde hele klubhistorien fra kampen om at få et areal til 9 hullers golf tidligt i 70’erne til hele udviklingen med baneudvidelser, bygning af nyt klubhus, fester og glade dage kombineret med interne uoverensstemmelser og stormfulde møder. Kort sagt: Et indblik i klubhistorien så tæt det er muligt.

”Jeg arbejder på at gøre bogen interessant at læse både for nye og gamle medlemmer, men også for tidligere medlemmer, der måske ikke længere spiller golf eller er flyttet fra byen. Det er jo meget forskelligt, hvordan vi opfatter klubben og hvad den og sporten har betydet for os, så det kunne jeg godt tænke mig at få sat nogle ord på fra alle medlemsgrupper. Det kunne også være fra tidligere juniorspillere i klubben,” fortæller webmaster Henrik Overgaard Pedersen, der også er redaktør på bogen.

Kom også med input til små historier fra klubhistorien

“Der kommer interviews med markante klubpersonligheder og masser af billeder og navne på alle dem, der har bidraget til klubliv og udviklingsprojekter gennem tiden. Men der bliver også plads til de små sjove historier, fx under overskriften: Vidste du, at… De historier har jeg også brug for input til – med og uden billeder.”

Så sig til, hvis du kender til pudsige/overraskende/sjove/pinlige/markante episoder fra din tid i klubben?

Også det kan ske via formularen herunder.

Kontakt gerne Henrik Overgaard Pedersen, hvis du har uddybende spørgsmål, billeder til bogen eller lignende, eller tlf. 91547776.

PS: Kender du tidligere medlemmer, der måske kunne have lyst til at bidrage, så giv gerne tippet videre.

Her er mit input til jubilæumsmagasinet:

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.