Vinderhøner på banen og perlehøner til middag

Trods en kedelig vejrudsigt og en del regn fik vi sluttet sæsonen af tirsdag den 27. september 2022 med en hyggelig turnering og dejlig middag – vi fik desværre mange afbud, så vi måtte lave nye startlister og ændre på holdsammensætningerne i sidste time. Vi var tilmeldt 65 til spil og 6 til spisning, men var samlet 59 til aftenens arrangement.

Vi havde gunstart over 11 huller og spillede greensome, hvor der kom nogle fantastisk høje scores til trods for vejret.

Dagens turnering blev vundet af Dorte Qvist og Grethe Risegaard med 27 points, skarpt forfulgt af Ghita Aagaard og Tina Hildebrand med 26 points på 2. pladsen og af Elsebeth Braagaard og Kirsten Østergård Nielsen med 25 points på 3. pladsen.

Der var præmier til tættest på flaget på hul 5 og 7, hvor Anne-Marie Vinther Larsen løb med præmien på hul 5 og Dorte Pyll løb med præmien på hul 7. Anne-Marie vandt ligeledes præmien for længste drive på hul 1.

Peter & Co. Serverede lækker fyldt perlehøne med ovnbagte kartofler, en fyldig salat med spidskål og en fyldig salat med mange slags lækre tomater og dejlig sovs. Vi sluttede med en god æblekage og kaffe.

Vi havde også præmieoverrækkelse i Order og Merit og Eclectic turneringen:

Vinderne i efterårets Order of Merit blev:

A-rækken

1. Annette Kjærsgaard
  2. Alice Wind
  3. Susanne Romme

B-rækken

1. Anni Nielsen
  2. Jane Ellebæk
  3. Elsebeth Braagaard

C-rækken

1. Helle Birk Jensen
  2. Hanne Willumsen
  3. Tina Donstrup

D-rækken

1. Ingelise Steensen
  2. Anne Munck
  3. Bente Dahl

9-huller

1. Dorte Koch Andersen
  2. Ruth Nyholm
  3. Anne Danborg

Vinderne af årets Eclectic blev:

A-rækken

1. Lene Müller
  2. Solveig Kaas
  3. Trine Jensen

B-rækken

1. Gerd Kristensen
  2. Anne Vinther
  3. Trine Møller

C-rækken

1. Helle Birk Jensen
  2. Tina Donstrup
  3. Hanne Willumsen

D-rækken

1. Dorte Rye Jensen
  2. Ingelise Steensen
  3. Anne Munck

Tak til Peter, Lasse og sekretariatet som sponsorerede klappepræmier i form af greenfee billetter, gavekort til restauranten, golfudstyr og ikke mindst birdie bolde.

Og vi vil selvfølgelig også takke jer, der trodsede vejret og var med til at gøre dagen festlig og jer alle for jeres store opbakning til damedagens arrangementer og turneringer.

Vi glæder os til en ny sæson i 2023 med masser af godt vejr, fællesspisninger, hygge, nye arrangementer og matcher.

Mange hilsener
Damedagen