Seniorklubben holdt afslutning 29/9 med 70 deltagere

Torsdag morgen den 29. september 2022 7.15 mødte 70 morgenfriske medlemmer i seniorklubben til sommerafslutning.

Morgenen startede med en lille en til halsen, morgensang og uddeling af scorekort til mexican scramble, der blev afviklet med gunstart på Store Skjold.

Under spisningen blev dagens 3 bedste hold markeret med vingave

Nr. 1 med 85 slag Svend-Aage Christiansen, Gerd Kristensen, Inger Margrethe Nissen og Ejvind N. Jensen

Nr. 2, hvor begge hold havde 86 slag Henning Jensen, Bjarne Dalgaard og Else Dejbjerg, der spillede med PEDRO,
Lisbeth Møller, Kaj Møller, Per Ougaard og Henrik B. Jakobsen (Henrik ikke på billedet)

Vindere af den gennemgående turnering i 3. kvartal 2022:

Damer 1) Else Dejbjerg 2) Kirsten Ege (deltog ikke i afslutningen) 3) Gerd Kristensen

Herrer 1) Jørgen Andersen 2) Leif Petersen (deltog ikke i afslutningen) 3) Poul Sarfelt

Fødselarer i kvartalet, der havde fejret halv- og helrunde fødselsdage startende med 75

Dinna Gilstón Bentsen, Viggo Clausen, Marianne Hoffmeyer, Thorkild Rasmussen, Per Schneider og Ole B. Rasmussen (der ikke deltog i afslutningen).

Poul Erik Edsen-Johansen og Palle Petersen havde skrevet sange, der blev afsunget under spisningen.

Den vandrende PEDRO i seniorklubben blev ved kvartalsafslutningen efter ønske fra Kurt Hollmann overrakt af Grethe Risegaard med Kurts motivering til Arne Hansen for hans glade og venlige optræden og hans positive forventninger til at skulle fejre hans og klubbens 50 års jubilæum næste år.

Styregruppen orienterede om klubbens sommergolf og den forestående vintergolf, ligesom der blev orienteret om, at styregruppen har dialog med bestyrelse og sekretariat om at ændre mødetid til sommergolfen 2023 fra 7.15 til 8.00.

Sommergolfen, der er blevet afviklet i utrolig flot vejr alle torsdage i 2022, afsluttedes med spisning i Restaurant Birdie og med en tak til alle medlemmer og samarbejdspartnere.

Tak for endnu en god og hyggelig dag i seniorklubben i Roskilde GK.

Ejvind N. Jensen, formand