Optimister på Skjoldungen og i Sverige

Så blev det igen tid til sidste tirsdag i måneden match for Optimisterne, der er en del af Damedagen.

På Skjoldungen spillede vi stableford den 6. september, en individuel match og hold match. I holdmatchen var det igen den røde bold, der skulle holdes styr på. Her gav scoren dobbelt point til holdet. Men forsvandt bolden i vand eller rough, var holdet ude af matchen.

Dagens vindere blev fra venstre: Inge, Jane, Anne-Marie og Jannie.

Efter matchen fik vi en lækker platte fra Restaurant Birdie.

Den skarpe vil bemærke, at det ikke var sidste tirsdag i måneden. Datoen var blevet ændret, da en gruppe Optimister i sidste uge var på en tredages golf tur til Sverige.

Vi tilbragte nogle dejlige dag på Woodlands Country Club. Skønne omgivelser, gode baner og vejret var perfekt. Knap 2 timers kørsel fra Roskilde, det kan bestemt anbefales.

Lisbeth Lyder