Sig din mening – spørgeskema på vej på mail

Alle medlemmer af Roskilde Golf Klub får tirsdag den 30. august 2022 en mail med en spørgeskemaundersøgelse om klubben.

Undersøgelsen hedder “Golfspilleren i centrum” – og det er en undersøgelse, der har kørt en hel del år, så vi kan sammenligne med tidligere år, men også med andre klubber og områder. Det er et vigtigt arbejdsredskab for bestyrelsen, der dermed får nogle meldinger på, hvad der går godt og hvad der kan forbedres. Bestyrelsen samler alle svar og kommentarer og tager stilling til, hvis der er behov for justeringer/ændringer.

Skemaet er opdelt i emner og der er spørgsmål, hvor du bliver bedt om at give en karakter, ligesom der er mulighed for personlige kommentarer.

Det er som nævnt alle medlemmer, der modtager spørgeskemaundersøgelsen – næsten da. Jer, der er indmeldt i 2022 vil separat modtage et spørgeskema, der handler om jeres opstart i klubben.

Hvis du ikke har modtaget e-mailen i din indbakke, så tjek også dit spamfilter, da e-mailen i visse tilfælde kan havne der. Det er den mailadresse, du har stående i GolfBox, der bliver brugt.

I december 2021 blev der lavet en opfølgning på mange af de spørgsmål, der blev stillet i “Golfspilleren i centrum”. Den artikel kan du med fordel læse inden besvarelsen af dette års undersøgelse.

I undersøgelsen bliver du på et tidspunkt spurgt om, hvilken bane du har spillet mest i 2022 (Store Skjold eller Skjoldungen) – og det er så den bane, de efterfølgende spørgsmål handler om.

Hvis du mest har spillet Store Skjold, men godt vil sige noget om Skjoldungen – eller omvendt – så skal du skrive din mening under “Yderligere kommentarer” sidst i undersøgelsen.

I år har vi indlagt nogle ekstra spørgsmål om aktiviteter og antal spillemakkere for at få en fornemmelse af, om vi mangler nogle aktiviteter for at sikre, at alle medlemmer har et godt spilletilbud.

I år modtager alle medlemmer spørgeskemaundersøgelsen på én gang. I de tidligere år har undersøgelsen været delt op i 2-3 omgange, så nogle medlemmer er blevet spurgt forår, andre sommer eller efterår. I år har de fleste golfklubber valgt en samlet udsendelse.