Dobbelt op på stjernegæster til juniorernes korte spil

To gange inden for den sidste tid har klubbens juniorer haft fornemt besøg med ekstra læring omkring det korte spil.  Det kan du læse om herunder.

Stjernegæst shortgame 10/8 2022 (Jakob Falk) – putting

Vi var super heldige, at vi lige nåede at fange Jakob Falk, inden han skulle drage tilbage til USA for at fortsætte på universitet og samtidig udvikle sit golfspil til endnu højere niveau. Jakob er en af Roskilde Golf Klubs dygtigste spillere, og en stor inspiration.

Jakob havde følgeskab af William Bredtved og de to underviste juniorerne i putting med sjove øvelser og konkurrencer (heriblandt rundt om uret og 2-putting fra forskellige afstande (lykkedes det ikke, så måtte man starte forfra).

Der blev udlovet præmie til bedste junior. Da alle var dygtige blev det til sodavand til alle.

1000 tak til Jakob og William

Sjov chipning med stjernegæst Ryan Westh-Buske 17/8

Ryan, som er far til Noah (junior), er en dygtig instruktør i golfspillet (og tidligere ROGK shortgame træner).

Juniorerne blev undervist i de korte chips. Og afsluttende med sjov konkurrence med lakridssnørebånd (som skulle bindes sammen og lægges i ring på putting green. Derefter skulle man ramme ringen og når den blev ramt, måtte man spise en bid af lakridssnørebåndet og så fortsætte indtil der ikke var mere snørebånd tilbage). Tak, Ryan

Og så er de nye længe ventede super flotte mikro og junior klubtrøjer ankommet og de første juniorer har fået dem. Kig ind til Emil i proshoppen for at få din.

1000 tak til Sparekassen Sjælland-Fyn , som er vores sponsor (https://www.spks.dk) Det betyder meget, at vore juniorer er synlige og ens når vi deltager i turneringer rundt omkring i landet.

Venlige sommerhilsner
Ungdomsudvalget