Puljespillet i regionsgolf 2022 færdigspillet

Så er puljespillet i regionsgolf færdigspillet og Roskilde Golf Klub fik desværre kun én pulje vinder, idet vores C-hold med Birte Helbæk som holdkaptajn vandt deres pulje og skal nu spille cupkampe om en plads i regionsfinalen.

De øvrige hold fik ligeledes spillet nogle gode og hyggelige kampe, men det var desværre ikke nok til at vinde deres puljer.

Placeringen af de øvrige hold blev:

• D, SVB5, SVC1 og VB holdet blev nr 2 i puljen.
  • SA og VC2 blev nr. 3 i puljen
  • A, SB1, SB7, VC5, SVC9 blev nr 4 i puljen

Vi slutter sæsonen af med en fælles afslutning match den 8. Oktober 2022 med gunstart på Skjoldungen banen kl 10.

Der bliver tilmelding på GolfBox når vi nærmer os tiden. Vi håber alle der har spillet regionsgolf i år har lyst til at være med til afslutningen.

På billedet er det Veteran B efter et nederlag i Hedeland. Man kan da ikke se, at holdet lige har tabt. Det er så hyggeligt at spille regionsgolf…..

Koordinator

Erik Christiansen

Her finder du siden med Regionsgolf, hvor det er muligt at se alle rækker og resultater.