Pedro får ny midlertidig bolig hos seniorernes Kurt

Seniorklubben afholdt 30. juni 2022 kvartalsafslutning med 58 deltagere, der spillede Mexican Scramble og spiste dejlig menu i Restaurant Birdie, overrakte kvartalspræmier og præmier for dagens match, sang og orienterede om aktuelle forhold for seniorerne.

Derudover blev PEDRO videregivet fra Grethe Risegaard til Kurt Hollmann.

Kvartalets vindere damer 1) Inger Margrethe Nissen 2) Kirsten Østergaard 3) Dorte Rye Jensen

Kvartalets vindere herrer 1) Hans Kristian Olesen 2) Jan Hoffmeyer 3) Philip Evans

Dagens vindere

1. Arne Beyer, Anne Grethe Clausen, Kirsten Østergaard Nielsen og Eva Iversen
  2. Lars Carlsen, Bjarne Dalgaard, Grethe Risegaard, Ole Steen Olsen
  3. (samme resultat) Ejvind N. Jensen, Palle Petersen og Dorte Rye Jensen

Seniorklubben bliver repræsenteret af Arne Hansen ved matchen ved åbningen af Skjoldungen 5. juli.

Seniorklubben spiller uændret hver torsdag morgen hele sommeren og afholder næste kvartalsafslutning torsdag 29. september 2022.

Bedste sommerhilsner
Ejvind Jensen, formand for seniorgolf

Her kan du se seniorklubbens side, hvis du har lyst til at være med til at spille.

Herunder kan du se billeder fra arrangementet: