Seniorer på svensk udflugt med indlagte konkurrencer

I år gik senior klubbens tur til Arasløv Golf Resort i Sverige.

Deltagerantallet var 25 seniorer, der så frem til nogle gode golfrunder 13.-15. juni 2022 og hyggeligt samvær.

Mandag mødtes nogle af deltagerne kl. 12, hvor der var løbende start på Sødrabanens hul 1. Holdene blev sendt afsted, efterhånden som der var fire spillere.

Tirsdag var der start kl. 10.20 på Norra bane. I matchen var der indlagt en konkurrence med færrest put på green.

Onsdag var det så Sødra banens tur til igen at græsset blev slidt. Dagens konkurrence var på hul 5, hvor det var længste drive, der var i spil.

Mandag og tirsdag var der fælles spisning, hvor vi havde fået eget lokale, hvor vi kunne hygge og med en tre retters fantastisk menu, som faldt i god smag hos alle deltagerne.

Efter middagen var der socialt samvær i ”Fællesrummet”.

Efter matchen onsdag var der præmie overrækkelse hvor vinderne blev.

Damer:

1. Dorte Jepsen = 82 Stableford
  2. Jette Ludvigsen = 72 Stableford
  3. Kirsten M Hansen = 63 Stableford

Herrer

1. Finn Tvede = 73 Stableford
  2. Flemming Hansen = 67 Stableford
  3. Henning Jensen = 65 Stableford

Længste drive damer: Jette Ludvigsen

Længste drive herrer: Flemming Hansen

Færrest put: Henning Jensen

Vinderne fik overrakt flotte præmier doneret af Restaurant Birdie og Proshoppen.

Hans Kristian Olesen