Stillingsopslag – vil du med på boldsamlerholdet?

Boldsamlerudvalget har fra juli 2022 hårdt brug for to personer / medlemmer af golfklubben, der et par gange om måneden kl. 8–10 vil samle bolde på drivingrange. Opgaver er ikke fysisk krævende, men du skal kunne betjene både traktoren / boldsamlermaskinen og vaskeanlægget. En af greenkeeperne vil give en grundig instruktion, inden du bliver ”sluppet løs” på drivingrange. Der samles bolde til og med november (afhængig af vejret) og igen fra april.

Jeg håber, at DU har tid og lyst til denne opgave til gavn for øvrige golfere i Roskilde Golf Klub. Meld dig i sekretariatet med navn, medlemsnummer, tlf. og e-mailadresse.

Frank B. Gravesen, koordinator / formand for udvalget, tlf. 2178 4794.

Herunder finder du link til siden, hvor det fremgår, hvem der i dag er med i boldsamlerudvalget.

På billedet øverst er det Erik Magtengaard.

Opdatering 15. juni 2022: Der har meldt sig flere interesserede efter annonceringen på hjemmesiden, så lige nu er boldsamlerudvalget fuldt besat igen.