Møde for alle fleks- og par 3 medlemmer søn 19/6 kl. 14.30

Hvilke aktiviteter skal der være for fleksmedlemmer på den nye 9-huls bane og hvilke andre spørgsmål trænger der sig på for den store gruppe af medlemmer, der nu får en længe ventet afløser for par 3 banen?

Det vil bestyrelsen gerne i dialog med fleks- og par 3 medlemmerne om – og derfor indkaldes der nu til et medlemsmøde for senior fleksmedlemmer (inklusive de tidligere par 3 medlemmer).

Mødet finder sted søndag den 19. juni kl.  14.30 i klubhuset og varer ca. halvanden time.

”På mødet bliver der mulighed for at høre mere om den nye bane men også om banebooking, indhold af et fleksmedlemskab, fremtidens kaninmatcher og andre aktiviteter. Desuden bliver der tilrettelagt et særligt forløb for de par 3 medlemmer, der i dag ikke har et DGU-kort og dermed ikke et officielt golfhandicap,” fortæller formand Kim Møller Behrend og bestyrelsesmedlem Annette Carlsson.

Her er emnerne til mødet:

• Den nye bane – to baner, ét anlæg, én klub
  • Åbningsdagens aktiviteter
  • Hvad indeholder fleksmedlemskabet af muligheder?
  • Booking og bekræftelser
  • Ekstra træning til par 3 medlemmer uden DGU-kort
  • Kaninmatcher og andre aktiviteter for fleksmedlemmer, herunder nye ideer og frivillige
  • Ombygning af klubhus og dræning af drivingrange
  • Klubbens 50-års jubilæum

Alle fleks- og par 3 medlemmer er velkomne – uden tilmelding på forhånd.