Succes for pinsematch med en fest på banen og i teltet

Årets midsommermatch, som i år var omdøbt til Pinsematch, blev en stor succés.

88 glade spillere mere eller mindre udklædt, fordelt på 22 hold, stillede op på 1. tee, med løbende start fra kl. 8 lørdag morgen den 4. juni 2022. Inden da var der mulighed for at spise brunch i Restaurant Birdie. Hele dagen blev vi forkælet med næsten ingen vind og høj sol. På hul 12 var Anton klar med hotdogs og velfortjente kolde drikke – sponseret af AR Roskilde.

Efter runden blev der igen tid til at nyde lidt til ganen på terrassen, inden turen for de fleste gik hjem i bad og omklædning. Mener dog, der var nogle der beholdt golftøjet på…

Der var nemlig stor tilslutning til aften arrangementet. Her meldte Birdie alt udsolgt.

Vi blev forkælet med 20-25 små tapas retter, flot præsenteret på buffeten. Da folk var blevet mætte, åbnede vi dansegulvet til rytmerne fra bandet Jungle Fever, som leverede alt fra Michael Jackson, Earth Wind and Fire til Thomas Helmig og meget mere.

Musikken sluttede kl. 23.45 til nogens ærgrelse. Men man skal jo stoppe på toppen😊.

Søndag stod den så på golf igen. Og igen med mulighed for brunch. Her var der en masse friske spillere klar og endnu flere mindre friske… Men det har de nok selv været skyld i 😊.

Solen skinnede fra en skyfri himmel og denne gang var der bøfsandwich på 12’eren. Det faldt nok på et tørt sted for nogle af aftenens deltagere.

Præmieoverrækkelse foregik på terrassen styret af matchledelsen og Jens Krøis.

Alt i alt en fantastisk weekend, med højt humør og alt hvad der hører til.

Vi håber på endnu større tilmelding næste år… for selvfølgelig kommer vi tilbage næste år.

På vegne af aktivitetsudvalget

Menno Maat

Herunder kan du se en masse billeder fra arrangementet + et udpluk af resultaterne.

Vinderholdene i A-rækken:

1. Koldskål (Michael Bastholm, Mette Korsgaard Jensen, René Jensen, Thomas Korsgaard Jensen)
  2. Proventa.dk (Lars Gotfredsen, Ole Haslund, Jens Krøis, Jan Birger Nielsen)
  3. Filurerne (Michael Aksglæde, Lisbeth Jonstrup Jensen, Anne-Marie Vinther Larsen, Anne Vinther)

Vinderholdene i B-rækken:

1. Sav 7-jern og co (Bastian Halager Efraimsen, Jonathan Engelbrecht Hansen, Christoffer Højerup, Casper Raagaard)
  2. Klanen (Henrik Klausen, Heidi Rasmussen, Merete Rasmussen, Thorkild Rasmussen)
  3. Abba (Anne Birgitte Anker Hørsman, Christina Lerke-Møller, Lucille Rem, Lene Reuter – som også fik præmie for bedste udklædning)

Sponsorerne til præmier var:

• AR Roskilde (Anti Rust v/Jan Kvist – også sponsor til mad på hul 12)
  • Otto Suenson vine
  • Prop Vinbar