Ny sejr til Mads Viemose Larsen i U22 eliteturnering

Så gjorde han det igen, Roskilde Golf Klubs dygtige Mads Viemose Larsen. I pinsen 2022 vandt han Dormy Elite Tour i Trelleborg Golfklub – med et enkelt slag ned til nærmeste konkurrent, Bertil Johan Lykkeberg fra Dragør Golfklub.

Sejren betyder, at Mads kommer ind på World Amateur Golf Ranking (WAGR). Det er den officielle amatør rangliste – og det har netop været Mads´ mål for 2022.

På Golf.dk er der et lille referatet, hvor det fremgår, at Mads blev presset til det sidste, men holdt stand.

Her finder du link til slutstillingen, hvor du også kan se resultaterne for alle tre spillerunder.

Billedet er fra klubmesterskaberne i 2021, hvor han som sejrherre måtte en tur i søen. Det er far Henrik, der kommer med tørt tøj.