Damedagens match med spil, spis og debat

Damedagen siger tusind tak til vores medlemmer for den store opbakning til fællesmatchen i tirsdags d. 31. maj 2022. Vi er imponerede over, at 60 damer trodsede udsigten til byger og var med til at spille. Vi slap for regn, så det var med til at give flotte resultater på matchen. Sanne Poulsen vandt dagens match med 22 points og skarpt forfulgt af Lene Reuter og Susanne Romme, der begge lavede 21 points.

Vi sluttede matchen af med fællesspisning, hvor Peter & Co. i Restaurant Birdie serverede dejlig tandoori kylling med ris, chutney og lækre grønsager – og det var populært og bidrog til den gode stemning.

Aftenen sluttede med besøg af formand Kim Møller Behrend, som fortalte om de mange projekter, som klubben har sat i værk, så vi hørte bl.a. om planerne for den nye bane og ombygningen af klubhuset.

Den var stor debat om planerne for nye bane, da det berører de af vores damer, der spiller ni huller. Det er planen, at alle aktiviteter over ni huller skal flyttes til den nye bane, når den åbner, og vores 9-hullers damer ønsker at forblive på 18-huls banen.

På vegne af damedagen.

Lene Rasmussen