God vejrudsigt – spil sjov pinsematch lørdag og søndag

Aktivitetsudvalget har været i dialog med vejrguderne og det lover godt for weekendens pinsematch, lørdag og søndag den 4. og 5. juni 2022.

Har du ikke meldt dig, så er det nu. Seneste frist er onsdag den 1. juni kl. 23.59. Aktivitetsudvalget håber meget, at der er endnu flere, der melder sig. Mandag er der 69 tilmeldte.

Du kan melde dig enkeltvis eller som et hold på fire personer. Melder du sig enkeltvis, bliver du sat sammen med andre, der også har meldt sig enkeltvis – tallet skal dog gå op med fire.

Matchen er en superhyggelig holdmatch, hvor man spiller en runde både lørdag og søndag – og der er ekstra forplejning med pølser og bøfsandwich på hul 12 – sponseret af AR Autoværksted.

Både lørdag og søndag er der løbende start fra kl. 8. Det koster 200 kr. pr. person – 800 kr. for et hold – inklusiv frokost på hul 12 begge dage. Tilmelding foregår via GolfBox.

De tre bedste scores pr. hul er tællende. Der er præmier til de bedste hold, nærmest hullet, længste drive og bedste kunstneriske performance. Flere hold plejer at møde op i festlig påklædning. Der er fokus på hygge og god tid…

Om aftenen lørdag den 4. juni er der mulighed for at spise med i restauranten. Her holder aktivitetsudvalget en pinsefest med god mad og dans senere på aftenen. Bandet Jungle Fever kommer og spiller glad dansemusik. Tag gerne venner og familie med – også selv om de ikke deltager i matchen. Aftenens menu: Birdies luksus tapas menu til 195 kr. – eksklusiv drikkevarer. Husk at bestille i Restaurant Birdie.