Damedag styrker sammenholdet med 9-huls match for alle

Damedagen holder en fællesmatch på tirsdag d. 31. maj 2022 kl. 17, så alle Damedagsspillere kan lære hinanden bedre at kende, da nogle jo spiller formiddag, andre eftermiddag og nogle ni huller tirsdag aften.

Matchen er for alle medlemmer af damedagen uanset handicap og række. Der er over 50 tilmeldte.

Vi spiller 9 huller med gunstart kl. 17 og som stableford i én række med præmier på spil.

Du er automatisk tilmeldt spisningen bagefter, og har du ikke mulighed for at deltage i fællesspisningen, skal du give restauranten besked på tlf. 91 55 99 61 senest lørdag kl. 12.

Hvis du har fødevarehensyn, skal du også give restauranten besked.

Det er aftalt med Peter i restauranten, at han serverer dagens ret, som består af kylling tandori med ris og chutney til den fine pris af 99 kr. Mad og drikkevarer afregnes direkte med restauranten.

Bemærk mødetid er kl. 16.30!

Bemærk sidste frist for tilmelding er lørdag d. 28. maj 2022 kl. 12.00!

Lene Rasmussen, Damedagen