Juniorer: Vær klar til sjov sommerafslutning 30/6 2022

Her kommer en hilsen til alle mikroer og juniorer fra ungdomsudvalget.

Hej mikroer og juniorer

Håber, I er kommet godt i gang med sæsonen. Det er dejligt at se, at rigtig mange af jer deltager i træningerne.

I har mulighed for at deltage i:

• Onsdage kl. 17-18: Mikrotræning og junior ”shortgame”
  • Torsdage kl. 16–18: Junior torsdagsmatch
  • Lørdage kl. 9-10.30: Træning for nye og let øvede og for øvede kl. 10.30-12 med pro Cille

Det vil glæde os, hvis flere forældre og bedsteforældre støtter op om træningerne. I er hjertelig velkomne til at kigge forbi og se hvor dygtige mikroerne og juniorerne er blevet.

Sidst men ikke mindst, så inviterer Benny til sommerferieafslutning torsdag 30/6, hvor juniorerne bliver sendt ud på en sjov 9-hullers runde efterfulgt af mulighed for at kaste tennisbolde mod Benny, der bliver iklædt American Football dragt. Og som afslutning på aftenen mødes vi i Restaurant Birdie (juniorerne inviteres på et måltid mad betalt af klubben) og forældre/bedsteforældre/søskende er velkomne at deltage i middagen (mod egen betaling) kl. 18.30.

De største golfhilsner

Ungdomsudvalget