Se ansvarsområder og mål for 2022-bestyrelsen

Bestyrelsen for Roskilde Golf Klub har konstitueret sig efter generalforsamlingen og med kun en enkelt udskiftning af besætningen er det også begrænset med øvrige større ændringer. Der er med andre ord ikke foretaget en større ”ministerrokade”.

Flemming B. Nielsen er trådt ind i bestyrelsen som afløser for Stig Nelkop – og Flemming overtager da også kasserer-posten fra Stig, ligesom Flemming indtræder i sponsorudvalget. Stig var formand for dette udvalg, men nu er der lavet en ændring, så sponsorudvalget ligner alle øvrige udvalg, der har en selvstændig formand og så en bestyrelsesrepræsentant. I sponsorudvalget er Nicolai Elkær Karhof blevet formand.

Hvert bestyrelsesmedlem har ansvar for nogle områder, så alle udvalg og klubber i klubben har et bestyrelsesmedlem at gå til, hvis der er brug for det.

Nederst på siden kan du se diagrammet med ansvarsområderne. Det nye i 2022 er, at Flemming B. Nielsen har overtaget kontakten til Damedag, Herredag og Seniorgolf fra Annette Carlsson. Annette har i forvejen kontakten til udvalg for prøvemedlemmer og kaninudvalget – og som noget nyt er hun også kontaktperson til udvalg for let øvede. På den måde har Annette bestyrelsesansvar for alle aktiviteter i forhold til nye voksne medlemmer.

Bestyrelsen har været samlet første gang og drøftet 2022-indsatsområder inden for alle bestyrelsesmedlemmernes ansvarsområder, og her kan man se, at der er en hel del aktivitet. Her kommer et lille udpluk:

• Færdiggørelsen af 9-huls banen, Skjoldungen
  • Dræning af drivingrange
  • Udvidelse af klubhuset
  • Fremtidige aktiviteter på Skjoldungen
  • Forbedring af flow og flere udslagstider på Store Skjold
  • Planlægning af 50-års jubilæet i 2023
  • Fastholdelse af nye voksne medlemmer
  • Nye medlemmer til matchudvalget
  • Nye netværksaktiviteter for klubbens sponsorer

På billedet øverst ved Roskilde Golf Klub indgangsstenen er det bestyrelsen i følgende rækkefølge: Jens Krøis, Claus Hede Barrett, Annette Carlsson, Kim Møller Behrend, Mette Jessen, Jan B. Kristiansen og Flemming B. Nielsen.

Her kan du se siden med bestyrelsens kontaktoplysninger.

Herunder kan du se dokumentet med bestyrelsens ansvarsområder: