Bliv prøvemedlem i 8 uger + åbent hus 24/4 kl. 10-14

Kunne du tænke dig at lære at spille golf, så får du chancen nu. Roskilde Golf Klub gennemfører her i foråret 2022 et forløb, hvor du i otte uger får træning, møder andre nye og kan spille så meget du vil på vores par 3 bane. Desuden kan du gratis låne golfudstyr til de forskellige aktiviteter, og du får mulighed for mentorvejledning.

Dette prøvemedlemskab koster 995 kr. – og vi har holdtræning mandag eller torsdage med start mandag den 2. maj og torsdag den 5. maj 2022.

Golf er en sport for livet. Golf kan spilles fra 4-5 års alderen til langt op i firserne. Via vores prøvemedlemskab får du mulighed for at finde ud af, om golf er noget for dig.

Vi holder

• Åbent hus på “Golfens Dag” søndag den 24. april kl. 10-14
  • Informationsaften tirsdag den 26. april kl. 19

Begge dele foregår i klubben på Margrethehåbsvej 116 – og du kan bare komme uden at tilmelde dig på forhånd.

Har du allerede besluttet dig, så kan du melde dig som prøvemedlem allerede nu.

Her finder du siden med mere information om prøvemedlemskab forår 2022 – herunder tilmelding og en velkomstfolder med træningstider.

Udvalg for prøvemedlemmer i Roskilde Golf Klub