Vil du være kaptajn for de nye løver?

Interessen for klubbens nye tiltag for ”nyudlærte” golfere er overvældende.

Initiativet bliver kaldt for ”Løverne” – en forenklet omskrivning af ”golf for let øvede”.

Udvalget arrangerer aktiviteter alene for folk, der er nye i klubben. Vi vil gerne give dem en rigtig god velkomst, når de er blevet medlemmer efter prøveperioden også på det sociale område.

Til at hjælpe de nye på vej er der brug for et antal ikke-spillende holdkaptajner, som blandt andet skal hjælpe med regler, skrevne som uskrevne, etikette og at komme rundt på banen mest hensigtsmæssigt.

Der er match på 9-hullers banen på torsdage fire gange i foråret og fire gange i efteråret med starttider mellem 15.30 og 17.10.

Det er frivilligt, om du vil hjælpe ved en eller flere matcher.

Vi spiller stableford, men afprøver også andre spilleformer. Der spilles ikke i juli måned. Kan du afse ca. tre timer nogle torsdag eftermiddage, hører vi gerne fra dig.

Hvis du vil høre mere, holder vi et fyraftensmøde mandag den 11. april kl. 17. Giv venligst besked til undertegnede, hvis du dukker op.

Skriv også, hvis du ønsker at hjælpe de nye, men ikke kommer til mødet.

Freddy Brix,