Herredag – husk tilmelding inden tirsdag 29/3 2022

Så er det nu, hvis du skal spille med i Herredagen 2022.

Tirsdag den 29. marts samler Herredagen alle tilmeldinger sammen og står derefter i gang med at placere spillerne i fire rækker, der stort set er lige store. Det er Elite-, A-, B- og C-rækken. Alle ca. 200 herredagsspillere skal placeres i en række, inden turneringen starter og alle skal have besked om, hvilken række de tilhører, så de kan tilmelde sig rigtigt i de ugentlige turneringer. Alle spillere spiller hele sæsonen i den række, de er tilmeldt i fra start – også selv om de undervejs går op eller ned i handicap.

Tilmelding til Herredagen foregår ved, at du betaler 200 kr. på MobilePay 890245 eller overfører 200 kr. til konto 7417 1022135. Husk at skrive medlemsnummer og navn.

Orienteringsmøde – match og spisning onsdag den 6. april kl. 15

For at starte sæsonen godt op har Herredagens styregruppe besluttet at afvikle en 9-hullers gunstart-match onsdag den 6. april. Der er mødetid kl. 15 og gunstart kl. 15.30 – alle spiller fra tee 50.

Efter matchen er der spisning og informationsmøde. Det koster 125 kr. at være med – og serveringen består af dagens ret + et glas øl.

Dagsorden for mødet:

• 2022 sæsonen. Hvordan er den planlagt
  • Herredagens tider – revideret. VIGTIGT
  • Tilmelding og tastning. NYT og VIGTIGT
  • Præmier dagens match + sæsonens sponsorer
  • Andet

Tilmelding til mødet foregår i GolfBox under “Klubturnering” – “INFO MATCH”.

Her skal du tilmelde dig, hvis du både ønsker at spille og deltage i mødet. Pris: 125 kr., som du skal betale, når du tilmelder dig, MobilePay 890245 eller konto 7417 1022135. HUSK medlemsnummer og navn.

• Hvis du IKKE spiller med men gerne vil deltage i mødet og spise med

eller

• Hvis du KUN spiller med og IKKE deltager i spisning og møde

… så skal du tilmelde dig til enten Ole K. Sørensen () eller Bjørn Pedersen ().

Sidste frist for tilmelding til orienteringsmøde, match og spisning er søndag den 3. april 23.59.

Her finder du Herredagens side med alle informationer om sæsonen – bemærk også nye er velkomne til at melde sig.