Seniorgolf-afslutning med åbning af Store Skjold

60 senior golfspillere spillede fredag 25. marts 2022 en mexican scramble match på den store bane, ”Store Skjold”, med efterfølgende spisning i Restaurant Birdie. Dagens tre bedst scorende hold modtog vingaver.

Kvartalets mest scorende på vinterbanen 1) Tove Duus 2) Dorte Jepsen 3) Ellen Skarsholm og 1) Hans Kristian Olesen 2) Christian Kubel 3) Leif Petersen modtog vingaver. Der var også vingaver som klappepræmier til endnu en spiller på alle 15 hold.

Fødselarerne Allan Storr-Paulsen og Finn Ruben Dam får udleveret vingave – seniorgolf markerer mærkedagene 75, 80, 85, 90 osv.

Formand Ejvind N. Jensen gav en orientering om afviklingen af vintergolfen og takkede i den forbindelse for at klubben har så god en vinterbane og greenkeepere, der gør, at alle medlemmer har mulighed for at spille hele året. Kun en enkelt match var aflyst i kvartalet pga vand.

Sommergolfen har opstart torsdag 31. marts kl. 7.15, hvor 94 p.t. har tilmeldt sig.

Der var tillige en orientering om nødvendigheden af en rettidig bookning i GolfBox, økonomien i vinter- og sommergolf, valg af medlemmer til styregruppen, opfriskning af lokalregler og spilleregler, og arrangementer i andre klubber samt henvisning til klubbens generalforsamling med orienteringer blandt andet af jubilæum og investeringer

Afslutningsvis udtryktes en stor tak for samarbejdet med sekretariatet, Restaurant Birdie, greenkeeperne og webmaster.

Poul Erik Edsen-Johansen havde skrevet dagens morgen- og frokostsange – der blev afsunget med stor tak til tekstforfatteren.

Arne Beyer motiverede videregivelsen af ”Pedro”, der blev givet til Grethe Risegaard.

Styregruppen består uændret af Susanne Jensen, Ole Strangholt, Jan Hoffmeyer og Ejvind N. Jensen.

Her finder du siden med Seniorgolf. Seniorgolf er åben for alle fuldtidsmedlemmer. I sommerhalvåret spiller seniorgolf hver torsdag morgen.