Generalforsamling 31/3 med tilmelding – se beretning og bilag

Så er indkaldelsen til generalforsamlingen klar – det samme er regnskab, bestyrelsens beretning – og et forslag fra bestyrelsen om ændring af revisionsstandard. Desuden har en lang række udvalg og klubber i klubben afleveret deres beretninger fra året, der er gået – og flere er på vej. De vil blive lagt på siden med “Generalforsamling 2022”, efterhånden som de indkommer.

Bestyrelsen foreslår også, at der i 2023 opkræves 100 kr. ekstra i kontingent for alle medlemmer over 18 år – pengene bliver målrettet arrangementer i klubbens 50-års jubilæumsår.

Bemærk, at der er tilmelding til generalforsamlingen senest 24. marts. Det skyldes, at bestyrelsen gerne vil sikre, at der er plads til alle. Hvis der tilmelder sig mere end 150, så skal der nemlig findes et andet sted at afholde generalforsamlingen.

Kasserer Stig Nelkop fratræder på generalforsamlingen og bestyrelsen arbejder på at finde en afløser. Det kommer der mere nyt om i dagene frem mod generalforsamlingen.

Her finder du siden med alle informationer om 2022-generalforsamlingen – inklusiv tilmeldingsformular. Bestyrelsen håber på, at mange medlemmer har lyst til at komme.

Billedet forestiller den nuværende bestyrelse – bagest Stig Nelkop, Jens Krøis, Jan B. Kristiansen og Claus Hede Barrett. Forrest er det Annette Carlsson, Kim Møller Behrend og Mette Jessen.