Generalforsamling 31/3 2022 – tilmelding senest 24/3

Tilmeldingen til 2022-generalforsamlingen er nu sat i gang – med tilmeldingsfrist senest torsdag den 24. marts.

“Der er tilmelding og frist på denne gang for at vi kan være sikre på, at der er plads til alle. Hvis det efter tilmeldingsfristen den 24. marts viser sig, at der er rigtig mange tilmeldte, så kan vi nå at finde et andet sted at være,” fortæller daglig leder i sekretariatet,  Anders Schnack.

Generalforsamlingen 2022 finder sted torsdag den 31. marts kl. 19 i klubhuset.

Selve indkaldelsen er ved at blive lavet og den bliver klar senest 14 dage før. Også regnskab, bestyrelsens beretning, forslag og lignende er på vej.

Allerede nu er der flere af klubbens udvalg og klubber i klubben, der har lavet deres beretning for året, der er gået. De bliver løbende lagt på siden med generalforsamlingen.

Her finder du siden med årets generalforsamling – inklusive tilmelding.