Foråret 2022 nærmer sig – vil du hjælpe nye i gang?

Planlægningen af forårets kampagne for nye prøvemedlemmer nærmer sig – og udvalg for prøvemedlemmer er derfor interesserede i at høre fra medlemmer, der gerne vil hjælpe nye i gang via at være mentorer. Udvalget håber, at mange af de tidligere års mentorer melder sig igen, men hører også meget gerne om nye, der har lyst til at tage en tjans som mentor.

At være mentor er et frivillig-job med indhold og superrespons,. Prøvemedlemmerne er nemlig superglade for at blive taget godt imod.

Denne gang handler det om perioden fra 2. maj til 3. juli, og i perioden forventer vi, at de nye får en fornuftig hjælp til rundvisning på vores anlæg, informeres om praktiske ting, såsom træningsmuligheder, spil på 3 banen samt de mange andre ting, som er specielle i vores golf-hverdag. Hver mentor får ansvar for 2-3 prøvemedlemmer.

Der er planlagt et informationsmøde for mentorerne onsdag den 20. april kl. 19.

Golfens Dag 24/4 søger også hjælpere

Der er også brug for hjælpere, når Roskilde Golf Klub holder åbent hus for nye. Det sker i forbindelse med Golfens Dag søndag den 24. april kl. 10-14.

På mailadressen kan du give dit tilsagn om at hjælpe de nye både som mentor og/eller hjælper ved Golfens dag.

Eller ring på 46 37 01 81 – her finder du sekretariatets telefontider.

Nye mentorer vil komme på ”kursus” hos en erfaren mentor.

På gensyn

Udvalg for prøvemedlemmer