Hør nyt om klub og baner 23/11 2021 kl. 19 – med tilmelding

Er du nysgerrig på, hvordan det går med den nye 9-huls bane, hvad ændringerne i klubbens medlemskaber betyder for dig eller hvad der egentlig skal ske i klubhuset, når det nu skal ombygges?

Så har du mulighed for at få en uddybende forklaring og få svar på eventuelle spørgsmål, når bestyrelsen holder informationsmøde tirsdag den 23. november kl. 19 i klubhuset.

Herunder kan du se nogle af emnerne. Bemærk, at der er tilmelding på forhånd, så vi ikke bliver flere, end der kan være i klubhuset. Der er også mulighed for at tilmelde sig spisning inden informationsmødet i Restaurant Birdie. Maden bliver serveret mellem kl. 17 og 18.

Aftenens program starter kl. 19

• Velkommen
  • Status på vores nye 9-hullers bane
  • Arbejdet med sikkerhed og fremtiden for hul 10 og 11
  • Dræning af drivingrange
  • Nye kontingent- og medlemsformer pr. 1. januar 2022
  • Organisering af klubben i forbindelse med åbning af 9-hullers banen
  • Ombygning af klubhuset
  • Medlemsundersøgelsen “Golfspilleren i centrum” og projekt “flow på banen”

Tilmelding er nu slut – medlemsmødet har været afholdt.

Restaurant Birdie holder åbent og serverer aftensmad, der bliver serveret mellem kl. 17 og 18. Efter 18.30 bliver bordene båret væk og stolene sat op i tilhører-rækker. Du skal derfor være færdig med at spise senest 18.30.

Dagens infomøde-menu er:

• Frikadeller med stuvet hvidkål, hvide kartofler og surt = 79 kr.

Bestil på forhånd på eller personligt i restauranten. Så er du sikker på, at der er mad til dig. Du kan også bestille på dagen. Restauranten kan ikke garantere, at der er mad nok, hvis du kommer uden at have bestilt på forhånd.