Afslutning for 76 formiddags golfere med mange præmier

76 morgenfriske formiddagsgolfere var mødt op til afslutningsmatch med efterfølgende fælles spisning mandag den 11. oktober 2021.

Damerne spillede for-ni og mændene spillede bag-ni.

Efter endt match var der fælles spisning i Restaurant Birdie, her havde Peter og teamet lavet en god frokost og efterfølgende kaffe og lækker kage.

En af spillerne, Birgit Pøhler, blev på dagen præmieret for en hole in one, som hun lavede på par 3 banens hul 5 den 28. juni 2021.

Der blev uddelt præmier til dagens vindere + der var klappepræmier, der var sponseret af Restaurant Birdie, Proshoppen og sekretariatet.

Spillerne havde desuden samlet ind til lederne af formiddagsgolf, Britta og Johnny Andersen, for deres deres store arbejde med at planlægge og styre formiddagsgolf.

Der blev taget et gruppefoto af alle dagens deltagere.

Her kan du se siden med mere information om Formiddagsgolf.

Herunder kan du se billeder fra 2021-afslutningsarrangement: