Sluttede senior sommergolf 2021 med spil, quiz, sang og præmier

Torsdag 30. september afviklede Seniorklubben en Mexican Scramble match, der startede kl. 7.15 med morgensang og uddeling af scorekort.

I forlængelse af matchen blev der afholdt socialt samvær med spisning, hygge, tipskupon på spilleregler, fejrede dagens vindere, fejrede kvartalets vindere damer og herrer, uddelt klappepræmier og Poul Erik Edsen-Johansens sang blev sunget.

Peter & Co. i Restaurant Birdie havde lavet en god middag med laks og vildsvin.

Leif Petersen havde lavet en tipskupon med spørgsmål til 13 spilleregler, belyst ud fra vores egen bane. Efter resultatet konkluderes, at seniorklubben fortsætter med ugentlig gennemgang af en spilleregel efter matcherne!!!!😂

Dagens vindere i holdkonkurrencen:

• Ellen Skarsholm, Marianne Hoffmeyer, Peter Stigaard Jensen og Henrik Overgaard

Delt 2. plads:

• Eli Vibeke Olsen, Kaj Møller, Hans Kristian Olesen og PEDRO
  • Susanne Jensen, Kaj Mølgaard, Per Ougaard og Jan Hoffmeyer

Kvartalets vindere

• Damer: 1. Alice Wind, 2) Jette Ludvigsen 3) Grethe Risegaard
  • Herrer: 1) Bjarne Dalgaard, Poul Sarfelt 3) Ejvind N. Jensen

Kvartalets fødselarer (fejrer 75, 80, 85, 90 …… år)

• Susanne Jensen, Jan Hoffmeyer og Poul Erik Edsen-Johansen

Seniorklubbens PEDRO har det sidste kvartal boet hos Henrik Overgaard, der overrakte figuren og æres-vandrepokalen PEDRO videre til Arne Beyer. Henrik begrundede valget med Arnes store indsats for at arrangere ture for seniorklubbens medlemmer.

Seniorklubben afvikler vintergolf fredage fra 8. oktober med mødetid senest 8.45, hvor alle spiller fra teested 50.

Der er p.t. tilmeldt 69 til vintergolfen og interesserede kan kontakte Seniorklubbens formand Ejvind N. Jensen.

Her kan du se Seniorgolf-siden – med kontaktoplysninger.

Næste kvartalsafslutning afholdes fredag 17. december 2021.

Tak for en god sommergolf og stor TAK til de mange gode samarbejdspartnere, der har gjort det til et godt halvår for 94 medlemmer af Seniorgolf i Roskilde Golf Klub.

Ejvind N.  Jensen, formand